Grafik

Poniedziałek

  • ZDROWY KRĘGOSŁUP

    -

    Marta

  • „BB”

    -

    Iza

  • ZDROWY KRĘGOSŁUP

    -

    Kasia

  • PUMP/SZTANGI

    -

    Iza

  • INDOOR CYCLING

    -

    Agnieszka

  • JOGA

    -

    Betty

  • INDOOR WALKING

    -

    Iza

  • FITBOXING

    -

    Asia

Wtorek

  • ZDROWY KRĘGOSŁUP

    -

    Małgosia

  • CROSSFIT COB

    -

    Piotrek

  • SEXI POŚLADKI

    -

    Rafał

  • TABATA

    -

    Rafał

Środa

  • ZDROWY KRĘGOSŁUP

    -

    Marta/Monika

  • INDOOR WALKING

    -

    Iza

  • INDOOR CYCLING

    -

    Agnieszka

  • „BB”

    -

    Iza

  • FITBALL

    -

    Betty

  • JOGA

    -

    Betty

  • FITBOXING

    -

    Asia

Czwartek

  • INDOOR CYCLING

    -

    Jurek

  • SEXI POŚLADKI

    -

    Rafał

  • CROSSFIT COB

    -

    Piotrek

Piątek

  • PILATES DLA ZDROWIA

    -

    Monika

  • INDOOR WALKING

    -

    Agata

  • TABATA

    -

    Agata

Sobota

  • INDOOR WALKING

    -

    Iza

  • TBC

    -

    Iza

  • EXPRESS BRZUCH

    -

    Iza

Niedziela

  • SUMMER BODY

    -

  • SUMMER BODY

    -

RZEŹBA/ WZMACNIANIE/ WYTRZYMAŁOŚĆ

INDOOR

WALKING

Zajęcia grupowe na bieżniach napędzanych siłą mięśni nóg, to ćwiczenia łatwe i odpowiednie dla osób w każdym wieku.

Zajęcia trwają 45min.

BOSUBOSU poprawia stabilność, czucie głębokie, koordynację ruchową, kondycję. To fantastyczny przyrząd, na którym spalisz masę kalorii, bezpiecznie poskaczesz i wzmocnisz mięśnie.
STEPDynamiczne zajęcia na stepie połączone z wyszukaną choreografią, gwarantujące ciekawy trening, przy którym znika tkanka tłuszczowa.

INDOOR

CYCLING

Trening poprawia wydolność organizmu, w znacznym stopniu redukuje tkankę tłuszczową oraz rzeźbi mięśnie łydek, ud i pośladków, poprawia jędrność skóry, wzmacnia układ kostny, powodując utratę niechcianych kilogramów.
Fitboxing z Ladies
Boxing Brigade
Intensywny trening na workach. Wykorzystywanie technik kickbokserskich i bokserskich połączony z ćwiczeniami wzmacniającymi. U nas schemat zajęć nie istnieje, są natomiast jego stałe elementy. Zaczynamy rozgrzewką, która trwa około 15 minut, swoje miejsce ma skakanka oraz walka z cieniem. Poszczególne treningi urozmaicane są szeregiem ćwiczeń mających na celu dopracowywanie technik z pomocą piłeczek. Pracujemy też z gumami i piłkami lekarskimi. Uwaga! To nie trening opierający się na choreografi. Tu trenować może każdy, kto chce poprawić swoją wytrzymałość i szybkość. Na zakończenie rozciąganie. Potrzebujesz swój sprzęt, rękawice i owijki. Jeśli chcesz sprawdzić czy spodoba Ci się ta forma ruchu zapraszamy bez rękawic, szybko pobiegniesz na zakupy. Trenujemy dwa razy w tygodniu. Zajęcia trwają 60 minut.
JOGA
na zdrowy kręgosłup
Propozycja dla osób, które chcą wzmocnić i uelastycznić plecy, pozbyć się napięcia oraz bólu w całym odcinku kręgosłupa, zapobiegać urazom i kontuzjom. Zajęcia Jogi wymagają koncentracji oraz pracy z oddechem, działają kojąco na nerwy, wyciszają umysł, dodają energii i siły w codziennym życiu. 75min.

RZEŹBA/ WZMACNIANIE/ WYTRZYMAŁOŚĆ

TRX CORESystem TRX jest rewolucyjną metodą wykonywania ćwiczeń wykorzystującą obciążenie własnego ciała. Trening w zawieszeniu poprawia równowagę mięśni, stabilność stawów, dając mobilność i wzmacniając mięśnie brzucha.

PUMP/

SZTANGI

Zajęcia oparte na treningu siłowym i wytrzymałościowym, ujędrnia ciało i kształtuje mięśnie. Ćwiczenia prowadzone są przy użyciu gryfów (sztang) z obciążeniami.

EXPRESS

BRZUCH

Zajęcia ukierunkowane na spalanie tkanki tłuszczowej oraz wzmocnienie, wyrzeźbienie mięśni brzucha i talii. Idealne uzupełnienie każdego treningu.

TBC

TOTAL BODY CONDITIONING- trening ogólnorozwojowy całego ciała z wykorzystaniem różnego rodzaju przyborów: sztang, hantle, ovoball, taśmy ekspanderów, piłek…

SLIM FIT

Trening wyszczuplający całego ciała, doskonale łączy w sobie elementy fitness i treningu funkcjonalnego. Ze względu na prostotę ruchów trening jest dostępny dla każdego bez względu na wiek i stopień zaawansowania.

UJĘDRNIANIE

LADY SQUATTrening polegający na modelowaniu sylwetki ze szczególnym naciskiem na pośladki uda i brzuch. Zajęcia prowadzone są w formie treningu fukncjonalnego z wykorzystaniem ćwiczeń siłowych.
W trakcie zajęć używamy sztang, worków bułgarskich, bosu, hantelków, kettli. 
BB”BRAZILIAN BUTT- BRAZYLIJSKIE POŚLADKI- to intensywny trening, nastawiony głównie na pracę mięśni pośladków oraz redukcję cellulitu.
LADY FITTrening spalający tkankę tłuszczową i ujędrniający ciało. Polega na zastosowaniu naprzemiennie układów aerobowych z ćwiczeniami wzmacniającymi.

MENTALNE

JOGA Doskonałe zajęcia, dzięki którym uzyskasz głębszą świadomość swojego ciała i ducha, odprężysz się i zrelaksujesz. Odmłodzisz i wzmocnisz ciało i umysł. Zapomnisz o stresie.

ZDROWY KREGOSŁUP

Zajęcia poświęcone profilaktyce kręgosłupa, podczas których zetkniesz się z ćwiczeniami koordynacyjnymi, równoważnymi, rozciągającymi, rozluźniającymi, oddechowymi, a także ćwiczeniami kształtującymi nawyk prawidłowej postawy ciała.

PILATES/STRETCH

Zestaw ćwiczeń rozluźniająco- rozciągających wszystkie grupy mięśniowe z elementami pilatesu.

FIT BALL

Ćwiczenia z wykorzystaniem dużej i małej piłki. Wzmacniają mięśnie posturalne, doskonale wpływają na równowagę, postawę ciała. Zajęcia dla każdego..

HARD CORE/ SPALANIE

CROSSFIT

Crossfit to jeden z treningów nastawiony na kondycję i siłę. Stworzony dla każdego niezależnie od poziomu sprawności i doświadczenia. Podczas zajęć sami dopasowujemy intensywność, ciężar i ilość powtórzeń.

TABATA

Intensywny interwałowy trening metaboliczny, w równomierny sposób angażuje jak najwięcej partii mięśniowych. Dzięki temu „podkręca” metabolizm i przyspiesza spalanie tkanki tłuszczowej.

BASEN

AQUA

Zajęcia odciążające układ kostno-stawowy, z tego względu polecany jest osobom, które chorują na osteoporozę, cierpią na nadciśnienie tętnicze, mają problemy z kręgosłupem i stawami.

Zajęcia trwają 45min.

AQUA FIT

MAMA

Forma aqua fitness skierowana dla kobiet w ciąży. Zajęcia te są połączeniem aqua aerobiku i specjalistycznych ćwiczeń gimnastycznych uwzględniające fizjologię ciąży, możliwości i potrzeby ciężarnych.

Zajęcia trwają 45min.

CARDIO/ SPALANIE

FITBOXING – Fitboxing z Ladies
Boxing Brigade
Intensywny trening na workach. Wykorzystywanie technik kickbokserskich i bokserskich połączony z ćwiczeniami wzmacniającymi. U nas schemat zajęć nie istnieje, są natomiast jego stałe elementy. Zaczynamy rozgrzewką, która trwa około 15 minut, swoje miejsce ma skakanka oraz walka z cieniem. Poszczególne treningi urozmaicane są szeregiem ćwiczeń mających na celu dopracowywanie technik z pomocą piłeczek. Pracujemy też z gumami i piłkami lekarskimi. Uwaga! To nie trening opierający się na choreografi. Tu trenować może każdy, kto chce poprawić swoją wytrzymałość i szybkość. Na zakończenie rozciąganie. Potrzebujesz swój sprzęt, rękawice i owijki. Jeśli chcesz sprawdzić czy spodoba Ci się ta forma ruchu zapraszamy bez rękawic, szybko pobiegniesz na zakupy. Trenujemy dwa razy w tygodniu. Zajęcia trwają 60 minut.

SPALANIE/WZMACNIANIE

TRENING
FUNKCJONALNY

Trening funkcjonalny to rodzaj intensywnych ćwiczeń, których celem jest wszechstronne wzmocnienie mięśni bez rozbudowywania masy mięśniowej. Poprawa kondycji i przyśpieszenie metabolizmu, kształtowanie i wzmacnianie ciała.